Poniedziałek – 14.45-15.00
Środa – 15.00-15.15
Środa – 15.45-16.00
Piątek – 14.45-15.00
Piątek – 15.30-16.00
Poniedziałek – 14.15-14.45
Poniedziałek – 15.30-16.00
Piątek – 14.15-14.45
Piątek – 15.00-15.30
Poniedziałek – 13.45-14.15
Poniedziałek – 15.00-15.30
Środa – 15.15-15.45
Piątek – 13.45-14.15
Rytmika – Zajęcia oparte są na różnych formach muzykowania – na śpiewie, grze na instrumentach i tańcu. Ponadto istotnym ich elementem jest improwizowanie w zakresie instrumentalnym i ruchowym. Dla wielu dzieci rytmika w przedszkolu jest pierwszym kontaktem z muzyką, która może stać się ich nowym zainteresowaniem.
Gimnastyka korekcyjna – Celem gimnastyki korekcyjnej jest pomoc dziecku w osiągnięciu prawidłowej postawy ciała i wzmocnieniu się, przy jednoczesnej poprawie elastyczności, równowagi i koordynacji. Gimnastyka korekcyjna może być również korzystna dla dzieci, które mają niepełnosprawność fizyczną i rozwojową.
Jęz. angielski – Języki obce w przedszkolach mogą korzystnie wpływać na zdolności nauki kolejnych w późniejszym życiu.Nauka języka obcego stymuluje rozwój mózgu, umożliwiając dzieciom doskonalenie kompetencji również w innych obszarach. Przede wszystkim ćwiczy pamięć i koncentrację, a także uczy logicznego myślenia i zdolności kojarzenia.Edukacja językowa w przedszkolu może rozwijać postawę empatii i otwartości, zwłaszcza że często wiąże się z poznawaniem innych kultur oraz tradycji.Wczesna ekspozycja na język sprawia, że dzieci uczą się go w sposób intuicyjny i wkładają mniej wysiłku z zapamiętywanie nowego słownictwa, czy przyswajanie struktur językowych.Poprzez odpowiednie zabawy językowe przedszkole zachęca do współpracy i kształtuje umiejętności społeczne.